وبلاگی کاملا دخترونه وعاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





ღღღღدل نوشتهღღღღ

سلام امشب غروب رمانمو نوشتم البته همش خورد خورد مینویسم وبرای تموم شدنش عجله دارم چون میخوام تقدیمش کنم به عشقم بیشترش براساس حقیته براتون توی وبم میزارم اگه شدامیدوارم خوب شده باشه و عشقم خوشش بیاد من دیروز ناراحتش کردم هنوز ازدستم دلخوره شاید بگه نه ولی هستش حق داره ولی منم حق دارم بگذریم مهم اینه ک خیلی دوسش دارم ینی==عاشقشم به همین دلیل اعتماد میکنم ودیه نمیترسم ازچیزی چون اونم دوسم داره وعاشقمه میگی نه هرگفت پشیمون شد اصن مهم نی شماچی فکر میکنید خودم مهمم وخودم بعله این دوروزی ک فیلماشو داده ومن همش ینی هرموقع که بتونم میبینمش وبیشتر عاشقش میشم معتادفیلماش شدم باووو بازیگر نی جو گیر نشو اهنگاشم دوس دارم بازم خواننده نی جوگیر نشو فقط واس عشقش میخونه ههههه خلاصه...این خلاصه تیکه کلامشه ازاون گرفتم هههه خلاصه خیلی فرق داره باهرپسری که تا الان دیدم ازهرنظری که میتونی فک کنی؛ میگه براش کاری نکردم نمیدونم منظورش چیه ولی اگه یکم فک کن بهم وبه حرفام وکارام واخلاقام شاید متوجه شه عیبی نداره من همیشه دربرابرش چیزی نمیگم واینجاهم همه چیو نمیگم اگر سوالی داره جوابشوبهش میدم خصوصی خلاصه..خیلی با فیلمات حال میکنم همچنین بااخلاق و رفتارت باهمه چیت فقط باقیافه کمترخخخخ راستی منحرف نشو مقصودازحال میکنم ا اونا نی...استخفرالله الغوث الغوث!!!خخخخ تازگیا دراه کم کم قیافتم بهم میچسبه پورونشوهااااا همینطوری پورو هستی والا خخخ من خیلی حساسم اره خییلییییییی طرف من بیچارس خخخ به همه چی حساسم دختر،پسر،تیکه،فحش،بی توجهی،به عشقم، به خودم،به عکسسسسس رواین نکته تاکید میکنم و فیلم و.....الان حضور ذهن ندارم شاید خیلی چیزاهم جا انداخته باشم ننوشته باشم خلاصه حرف اول و اخرم خیلی دوسش دارم عاشقم حاضرنیستم با هرچیزی هرکسی عوضش کنم چون دنیامو عوض کرده وفقط ازش اعتماد میخوام وعشق وحسوقضاوت نکردن و ولم نکنه دروغم نگه و و و...میگی خنگم اره خنگم یا خودمو میزنم به خنگی ولی قدرهمینشم بدون خخخ من اخلاقم اینه وحرف اخرم دینارو باتو میخوام ودراون دیناهم همینطور چه بهشت باشه چه جهنم تنهام نزار........... هعیییییی خدا شکرت به امیدتو.........بدروووود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط المیراجوووووون در 1:17 | |